AD integration

Med en integration til AD sker import og vedligehold af brugerdata automatisk. Ændringer af i en medarbejders brugerrettigheder, loginoplysninger, tilhørsforhold etc. skal kun vedligeholdes i kundens AD. 

Bliv kontaktet af os

Sikkerhed gennem AD integration

Ved at integrere til en kundes AD database over medarbejdere sikres det, at kun de medarbejdere som optræder i kundens database vil have adgang til løsningen. Opsagte medarbejderes adgang til løsningen vil automatisk blive fjernet idet de fjernes af AD’et, samtidig med at nye medarbejdere vil få adgang til løsningen idet de tilføjes til AD’et. Medarbejders brugerettigheder til løsningen defineres ligeledes gennem AD’et.

Nemmere administration med AD integration

Ved at integrere til en kundes AD slipper kunden for at oprette isolerede brugere til løsningen. Alle brugere er allerede oprettet i AD’et hvilket sparer en masse tid i forhold til opsætning. Samtidig skal brugerne kun vedligeholdes ét sted. med en AD integration er det altså ikke nødvendigt at uddanne medarbejdere i det administrative aspekt af løsningen. Både DialogNet, VitaComm og VitaMind kan integreres til AD.